Patiënt tevredenheidsonderzoek
Iedere 3 jaar voeren wij een patiënttevredenheidsonderzoek uit.
In 2023 heeft het gezondheidscentrum ook weer een patiënttevredenheidsonderzoek laten uitvoeren.
Vele patiënten zijn bereid gevonden mee te werken aan dit onderzoek.
Wij stellen het bijzonder op prijs dat u met ons wilt meedenken over de toekomst van onze praktijk. Het heeft ons nuttige informatie opgeleverd om de service aan u te verbeteren.
Uit de resultaten komen de volgende positieve resultaten naar voren:
- Het Patiëntportaal dat sinds enkele jaren in gebruik is genomen wordt als positief ervaren.
- Het personeel wordt over het algemeen als vriendelijk omschreven.
- Gemiddeld wordt er een prachtige 8,4 gegeven.
De verbeterpunten zijn:
- Meer bekendheid aan het Patiëntportaal
- De wachtkamer verfraaien
- Meer rekening houden met privacy van patiënten
De verbeterpunten geven voor ons aanleiding om het patiëntportaal weer actief te promoten en de wachtkamer op te frissen. Daarnaast blijft uw privacy onze aandacht houden.
Wanneer u ontevreden bent aangaande de praktijk, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het met u op te lossen.
We willen u hartelijk danken voor al uw suggesties. Deze zijn meer dan welkom.